Kurikulum testləri

.Mezmun standartlari nece yere ayrilir ve hansilardir?
Cvb:2yere ayrilir,Bilik ve Fealiyyet.
2.Biliyin nece kateqoriyalari var ve hansilardir?
Cvb: 3kateqoriyasi var.Deklarativ/prosedural/kontekstual.
3.Blumun taksanomiyasinda alti merhelenin en asagi 2 merhelesi olan bilme ve anlama ile hansi bilik kateqoriyasi elaqelendirilir?
Cvb:Deklarativ.
4.Blumun taksanomiyasinda tetbiq merhelesiyle hansi bilik kateqoriyasi elaqelendirilir?
Cvb:Prosedural.
5.Hansi bilik kateqoriyasi her hansi prosesde elde edilen yeni informasiya ve ya mueyyen informasiyalari tetbiq edildikde yeni mena alan prosesler kimi deyerlendirilir?
Cvb:Kontekstual.
6.Bilik kateqoriyalarinin standartlar uzre uygun nisbetlerde bolgusu hansi meselelerin nezere catdirilmasina ve heyata kecirilmesine xidmet edir?
Cvb:Informasiyalar yaddawda muhafize edilmeli deyil,onlar problem hellinde semereli istifade edilmelidir.
informasiyalar sagirdler terefinden yeni informasiyalarin yaradilmasina yardimci olmalidirlar.
7.Fealiyyetin nece novu var ve hansilardir?
Cvb: 3.Idraki,unsiyyet,psixomotor.
8.Idraki bacariqlar hansilardir?
Cvb:Bilme-xatirlamaq/tanimaq/gostermek/sadalamaq/adlandirmaq.
Anlama-Izah etmek/numune gostermek/oz sozleri ile tesvir etmek/ferqlendirmek.
Tetbiqetme-hell etmek/stifade etmek/cumle qurmaq.
Tehliletme-hisselere ayirmaq/struktur mueyyenlewdirmek/muqayise etmek.
Sintezetme-yaratmaq/plan tutmaq/tertib etmek.
Deyerlendirme-munasibet bildirmek/qerar qebul etmek.
9.Unsiyyet bacariqlari hansilardir?
Cvb:izah etmek/tesvir etmek/teqdim etmek/serh etmek/reaksiya vermek
10.Psixomotor bacariqlari (fiziki inkisafin merheleleri)hansilardir?
Cvb:hissetme:Hereketlerin icrasindan evvel oz imkanlarini mueyyenlewdirir.
Hazirolma-Hereketlerin icrasina hazirliq iwleri aparilir.
Teqlidetme-Numayiw etdirilen hereketleri tekrarlayir.
Mexanizmin menimsenilmesi-Hereketleri qaydalara uygun yerine yetirir.
Mukemmel icra-Formalawmiw hereketler numayiw etdirir.
Uygunlawma-Hereketin icrasi zamani yaranmiw problemi hell etmek ucun davraniwda deyiwiklikler edir.
Yaradiciliq-Yeni fealiyyet numuneleri yaradir

Fennin meqsedi fenn uzre umumi telim neticeleridir. MEZMUN XETTI ile seciyyelenir. Mezmun xetti ESAS STANDART ve ALT STANDART ile seciyyelenir.
1) Mezmun xetti--deyiwmezdir. Kodlawdirmanin en onunde gelir. Meselen: 1.1.2. ve ya 1.2.2. Burada en bawda duran 1 - mezmun xettidir. 
2) Esas standart--esasen deyiwmezdir. Kodlawdirmada ikinci yerde durur. Meselen: 1.2.1 ve ya 3.2.1. Burada ortada, yeni ikinci sirada duran 2 - esas standartdir.
Esas standartin funksiyalari bunlardir:
* Fenler uzre mueyyen olunan telim neticelerini mezmun xetleri uzre umumi wekilde ifade edir.
* Sinifler ve fenler uzre summativ qiymetlendirmenin aparilmasini temin edir.
3) Alt standart--daim deyiwendir. Kodlawdirmada en sonda durur. Meselen: 2.2.1. ve ya 3.2.1. Burada en sonda, yeni ucuncu sirada gelen alt standartdir.
Alt standartin funksiyalari bunlardir:
* Telim meqsedlerinin deqiq mueyyen olunmasi ucun etibarli zemin yaradir.
* Telim strategiyalarinin duzgun secilmesinde muhum rol oynayir.
* Telimde inteqrativliyi temin edir.
* Telimin mezmununun davamli inkiwafini temin edir.

1 yorum: