İbtidai tələbələr divarların nisbətən sadə buraxıldığı zaman daha yaxşı göstəricilər nümayiş etdirirlər .
Yeni elmi araşdırma, ibtidai tələbələrin sinif otağı göstəricilərinin otaqların divarlarının nə dərəcədə rəngli əşyalarla örtülməsi və tavandan asılmasından asılı olaraq dəyişə biləcəyini aşkar etmişdir. Və ya Fast Co.Design-ın buna əlavə etdiyi kimi,müəllimlərə elə gəlir ki, “pis daxili dizayn” qərarları tələbələrin diqqətini yayındırır.
Bu yeni elmi araşdırmanın müəllifi 24 təsadüfi uşaq bağçası tələbəsini seçdi və onlara iki sinif otağından birində altı elmi dərs keçdi. Birinci sinif otağı xəritələr , qrafiklər, inəcəsənət işləri, afişa və digər tipik ibitai məktəb xırdalıqları ilə əhatə olunmuşdu.İkinci otaq isə boş ağ divarlarda parıldayan floresan işıqlar ilə sıxıcı idi.
Baxmayaraq ki, ikinci otaq can sıxıcı görünürdü , gənc şagirdlərin onlara keçilən dərsin qavranılmasında daha uğurlu olması aydınlaşdı. Onlar dağınıq olan otaqdakı 42 faizə qarşı, ağ boyanmış otaqda verilən sualların 55 faizini düzgün cavablandırdılar. Onlar həmçinin, xəyal quraraq, gözlərini zilləyərək, ətrafa baxaraq - sadə olana nəzərən bəzəkli otaqda tapşırıqlar üzərində 10 faiz daha çox vaxt sərf etdilər.
FastCo-nun yazdığı kimi ,tədqiqatçılar bütün ibitai məktəb siniflərini sadə hala çevirməyin gərəkli olduğunu söyləmirlər– sadəcə, gərək müəllimlər dekorasiya qərarlarının verilməsi zamanı daha cəsur - dizayn anlayışlı işləsinlər.
--------------------------
Too Many Classroom Decorations Can Distract Young Students
Elementary students perform better when walls are left relatively bare
Elementary students' classroom performance might vary by how much colorful paraphernalia covers the walls and hangs from the ceiling, a new study found. Or, as Fast Co.Design puts it, teachers seem to be distracting students with "bad interior design" decisions.
The authors of the new study chose 24 random kindergarten students and taught them six science lessons in one of two classrooms. The first classroom was covered in maps, charts, artwork, posters and other typical elementary school fare. The second room was boring, with fluorescent lights shining down on blank white walls.
Though it seemed soul-stifling, the second room, it turned out, the young pupils were more successful at retaining the lessons taught there. They answered 55 percent of questions correctly in the white-washed room, versus 42 percent in the cluttered one. They also spent about 10 percent more time off-task—daydreaming, staring, looking around—in the decorated room than in the bare one.
As FastCo writes, the researchers aren't saying that all elementary school classrooms should be rendered sterile—just that teachers should employ a bit more spartan design-savvy when making decorating decisions.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder